Direktlänk till inlägg 12 mars 2013

Jao

Av Elvira - 12 mars 2013 16:37

Idag har jag spelat kula med min lillebror. Jag förlorade stort men det var roligt ändå. Det var skit kallt och jag frös igäl. Men jaja lite ute får man ju vara då och då. Jag har inte bloggat på ett tag för att vi har renoverat köket men nu ska jag blogga gjärnet. Det har inte hänt något specielt medan jag inte har bloggat. Jag och min lille bror ( Otto ) var ute och sprang i Herkules. Solen sken men det blåste jätte myket. Jag tänkte jaja vi blir varma i kroppen när vi springer, men nej. Det var jätte isigt så man sprang tre meter och sedan gick man typ 7 meter för att det var is. Vi dog av kyla! Vi ville inte springa på jätte länge.

Jag ska börja ha en fråge stund! Varje fredag ska jag svara på alla frågor via en vidio vlogg. Ni kan ställa alla möjliga frågor! Allt måste inte handla om pyssel en fråga kan typ vara vill du ha mustach.    Så fråga på! Lycka till!

Om du vill fråga en fråga så kommentera bara detta innlägget så kollar jag.  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 8 maj 2013 09:03

Nu sitter jag och ska blogga men ja har inte kunnat blogga eftersom jag hade fått en liten hjärnskakning men nu är jag även i Stockholm (bor i Göteborg annars) så aaa. Jag var så klumpig jag skulle snabt upp och hämta datorn på mitt rum och trampar s...

Av Elvira - 2 maj 2013 20:00

hey

Av Elvira - 2 maj 2013 19:56

Jag har bloggat jätte lite nu på det senaste men jag har inte hunnigt mer:/ Men nu ska jag börja mer igen:) Det kommer komma mycker vidior nu på den senaste tiden men jag ska försöka filma vidio vloggar med min nikon eller dator så jag får de hur det...

Jao

Av Elvira - 28 april 2013 17:43

:)

Av Elvira - 18 april 2013 18:46


 

Presentation


Hej jag heter Elvira och här är min blogg:) Läs och titta och lär dig känna mig. Har också en hel den pyssel in min blogg:)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska göra för vlogg?
 smink
 baka
 50 saker ni kanske inte visste om nig
 visa hur man sätter upp håret i dounat

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

kannin

muspekare kanninhuvud vit

Easter Bunny

Muspekare

Cute Box Frog

Kanin

Bobblehead Bunny

Kanin

Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards